Rinkodaros genijus

Rinkodaros genijus

22,00 € 75,96 Lt
Kiekis
Į krepšelį
Pristatymo terminas iki 4 darbo dienų
Pristatymo kaina - siunčiama paštu, priklauso nuo knygų svorio
Apmokėjimas - gavus laišką, kad užsakymas paruoštas
Norite pasiteirauti? 8 682 53171 senanauja@gmail.com
Prekės aprašymas
Pavadinimas: Rinkodaros genijus
ISBN: 7546040
Išleidimo metai: 2007
Puslapių skaičius: 488
Formatas: 18x18 cm
Įrišimas: Kietas
Vertėjas: Iš anglų kalbos vertė Elena Koncevičiūtė, Erika Mikalauskienė
Anotacija:

Dar niekada rinkodaros specialistams neteko spręsti tokių sunkių uždavinių, kaip šiandien. Kodėl? Ogi todėl, kad kiekvienas iš mūsų kasdien atakuojami maždaug 1.500 įvairių pranešimų, o sprendimui priimti teturime 2,6 sekundės. Tokiomis sąlygomis kone kiekvienas vartotojas mėgina „užsikimšti ausis" ir „užmerkti akis". Jau vien šių dviejų skaičių užtenka, kad suprastume, jog rinkodaros specialistams reikia visai naujų įrankių, nei buvo naudojami kad ir prieš trejetą dešimčių metų. Net jei universitetą baigėte prieš dešimtmetį ar kelerius metus, jūsų žinios - pasenusios. Ir vargu ar tada gautos informacijos užteks išsiskirti iš minios, įžvelgti geriausias progas, susikoncentruoti ties tais dalykais, kurie iš tiesų svarbūs. Prisipažinkite, juk ir patirtis gelbsti ne visada, nes sykiais reikia kažko, kas pravalytų smegenis, suteiktų naują žvilgsnį, išmuštų iš ilgai artos vagos, priverstų pakelti galvą, apsidairyti, rasti naujų kelių ir gal net tapti rinkodaros genijumi.

Sakote, jei jau nesi genijus, tai niekada juo ir nebūsi? Pamėginti verta. Juolab, kad Peter Fisk, pats apibūdinamas šiuo skambiu žodžiu, savo knygoje aiškina, kaip suprasti sudėtingas ir kintančias rinkas, tapti savo verslo strategijos varomąja galia, nustatyti naujus konkurencinio pranašumo šaltinius. Leidinyje kalbama apie tai, kaip įdiegti iš išorės į vidų nukreiptą požiūrį versle ir suderinti vartotojų bei akcininkų lūkesčius. Viso to nepavyks pasiekti, neišsiaiškinus, kas iš tiesų svarbu vartotojams. Kaip tai padaryti, rasite „Rinkodaros genijuje". Ši knyga jums padės sukurti stiprius prekės vardus, kurie sudomintų bei įkvėptų žmones ir reikštų naujo lygmens etinę ir socialinę atsakomybę. Leidinys pagelbės siekiantiems radikaliau diegti produktų, rinkų ir verslo modelio naujoves, kūrybingai ir neįprastai pasitelkiant technologijas ir dizainą.

Šioje informacijos gausybėje labai svarbu išskirti, kokie pasiūlymai greičiausiai pasieks vartotojus ir patrauks jų dėmesį. Pastarieji, beje, taip pat linkę pasidalinti informacija su kaitais, tad neblogai būtų numatyti, kaip žinią vartotojams pateikti taip, kad šie ją išplatintų toliau. Veikiausiai prireiks išskirtinio ryšio su vartotojais. Kaip tokį susikurti? Atsakymas vėlgi pateikiamas knygoje. Autorius negaili patarimų kasdien ramybės neduodančiais klausimais: kaip vartotojus aptarnauti kuo asmeniškiau, sudominti juos ir pritraukti, kaip tiksliai ir veiksmingai išmatuoti rinkodarą, optimizuoti biudžetą ir išteklius, pasirengti tolimesniems projektams bei kaip išsiaiškinti tikrąją rinkodaros ekonominę vertę ir panaudoti visas savo, kaip rinkodaros profesionalo, galimybes. Beje, pavyzdžiai ir itin aiškios schemos padės informaciją suvokti ir įsisavinti itin lengvai.

Autoriai: Peter Fisk
Leidykla: Verslo žinios
 
Knygos Filmai, Muzika, Žaidimai